Sık Sorulan Sorular
Sık Sorulan Sorular
·Siparişim kaç günde teslim edilir?
Comeup üzerinden oluşturduğunuz siparişler için tahmini teslimat süresi, bulunduğunuz adrese göre değişeceğinden 2-5 iş günüdür. Resmi tatiller ve pazar günleri bu sürenin dışındadır.
·Siparişimdeki teslimat adresini değiştirebilir miyim?
Siparişinizin teslimat adresini Müşteri İletişim Merkezimize 0 (533) 607 16 63 iletişim numarasından ulaşarak değiştirebilirsiniz.
·Siparişim elime ulaşmadan önce satın aldığım ürünü değiştirebilir miyim?
Siparişiniz henüz kargoya verilmeden önce ürünü değiştirmeniz mümkün. Müşteri İletişim Merkezi’ne 0 (533) 607 16 63 iletişim numarası üzerinden ulaşarak satın aldığınız ürünü değiştirebilirsiniz.
·Defolu ürün gönderilirse ne yapabilirim?
Eğer defolu ürün problemi yaşarsanız 0 (533) 607 16 63 iletişim numarası ile Müşteri İletişim Merkezine ulaşarak işlemler hakkında bilgi alabilirsiniz. Ayrıca Hesabım > Siparişlerini Gör menüsü üzerinden de işlem yaparak defolu ürününüz için süreci başlatabilirsiniz. Ürününüz ile birlikte gelen İade & Değişim Formunu kullanarak Aras kargo 240 515 455 153 1 hesap numarası ile ürünü kargo ücreti ödemeksizin gönderebilirsiniz.
·İade ettiğim ürünlerin geri ödemesi ne zaman yapılır?
Geri ödeme süreçleri için satın alma yönteminiz belirleyicidir. Eğer;
● Havale ile işlem yaptıysanız 1-2 iş günü,
● Banka kartı ile işlem yaptıysanız 7-14 iş günü,
● Kredi kartı ile işlem yaptıysanız iade tutarının hesabınıza aktarılma süresi 1-3 iş günüdür.
·Yurt dışına gönderim var mı?
Yurt dışına ürün gönderimi bulunmaz. Yalnızca yurt içi sipariş gönderimi yapılır.
·İstediğim ürün ne zaman stoklara gelecek?
Takip ettiğiniz ürün yeniden stoğa girdiğinde kolay bir şekilde haber alabilirsiniz. Bunun için sitemiz üzerinden ürün sayfasında bulunan Gelince Haber Ver butonuna tıklayabilirsiniz. Böylelikle istediğiniz ürün stoklara girdiğinde mail ile anlık bilgi alabilirsiniz.
·Hangi ödeme yöntemlerini kullanabilirim?
Comeup üzerinden yaptığınız alışverişlerde 3 ödeme yöntemi mevcuttur. Kredi kartı, banka kartı ya da havale/eft seçeneklerini kullanabilirsiniz.
·Taksitle alışveriş yapabilir miyim?
Evet. Vade farkı olmaksızın 2 taksit imkanı ile ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.
·Şirketim adına fatura alabilir miyim?
Evet. Bunun için Hesabım>Hesabına Git>Adres Defteri alanında yer alan düzenle butonuna tıklayarak Ticari Ünvan, Vergi No ve Vergi Dairesi gibi alanları mutlaka doldurmanız gerekir.
·Siparişimi e-posta veya telefonla nasıl verebilirim?
Comeup üzerinden vereceğiniz siparişler için yalnızca web sitesinden yararlanabilirsiniz. E-posta ya da telefon yoluyla sipariş alımı mevcut değildir.
·Kargo ücreti ne kadar?
Kargo ücreti tüm yurt içi siparişler için 44,95 TL’dir. 1000 TL ve üzeri tüm alışverişinizde ücretsiz kargo imkanı bulunur.
·Adet veya tutar sınırı var mı?
Adet ya da tutar sınırı bulunmaz. Beğendiğiniz ürünleri sayı fark etmeksizin sepetinize ekleyerek, alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.
·Müşteri hizmetleri ile nasıl iletişime geçebilirim?
Ürün ya da sipariş süreci içerisinde yaşadığınız herhangi bir problem için Müşteri İletişim Merkezi’ne ulaşabilirsiniz. 0 (533) 607 16 63 iletişim numarasını kullanabilirsiniz. Ayrıca destek@comeup.com.tr mail adresine e-mail de gönderebilirsiniz.
·Faturamı kaybettim, iade nasıl yapabilirim?
Satın almış olduğunuz indirimsiz ürünleri faturanız olmasa dahi 30 gün içerisinde iade veya değişim yapabilirsiniz. İndirim dönemlerinde satın alınan indirimli ürünlerde iade ve değişim süresi, ürünün kullanıcıya ulaşmasından itibaren 14 gündür.
İade Politikası - Değişim sayfamızı inceleyerek detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz. Ürününüz ile birlikte gelen İade & Değişim Formunu kullanarak Aras kargo 240 515 455 153 1 hesap numarası ile ürünü kargo ücreti ödemeksizin gönderebilirsiniz.
·Sipariş iptal edilemeyen durumlar nelerdir?
Siparişiniz kargoya verildikten ve gönderi adresinize doğru yola çıktıktan sonra iptal işlemi gerçekleştirilmez. Ürün size ulaştıktan sonra iade sürecini başlatabilirsiniz.
·İade edilen ürünlerin kargo ücreti kim tarafından ödenir?
Aras Kargo ile yapacağınız işlemler için 240 515 455 153 1 hesap numarasını kullanarak ücretsiz gönderim sağlayabilirsiniz. Farklı bir kargo firması ile "Karşı Ödemeli” iade gerçekleştirirseniz, gönderim tutarı tarafınıza yansıtılır ve iade bedelinizden düşülür.
·İade süresi geçti, ürünleri iade edebilir miyim?
İndirimsiz dönemlerde siparişleriniz için iade ve değişim süresi 30 gündür. İndirim dönemlerinde satın alınan indirimli ürünlerde iade ve değişim süresi, ürünün kullanıcıya ulaşmasından itibaren 14 gündür.
Bu süreyi geçtikten sonra iade ve değişim işlemleri yapılamamaktadır.
·Siparişler hangi kargo firması tarafından gönderiliyor?
Comeup üzerinden yaptığınız alışverişlerde, siparişleriniz Kolay Gelsin ve Yurtiçi Kargo ile tarafınıza ulaştırılır.
·Banka kredi kartı puanlarım ile sipariş verebilir miyim?
Siparişlerinizde banka kredi kartı puanlarınızı kullanabilirsiniz. Siparişinizi oluştururken ödeme adımında kart bilgilerinizi girip "Kart Puanınızı Kullanın” seçeneğine tıkladığınız takdirde kart puanlarınızı kullanarak alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.
·Kapıda ödeme seçeneği mevcut mu?
Siparişleriniz için kapıda ödeme seçeneği bulunmuyor. Havale/Eft, banka kartı ya da kredi kartı ile ödeme yapabilirsiniz.
·Siparişim oluşturulduktan sonra yeni bir ürün ekleyebilir miyim?
Yeni sipariş oluşturarak ekleme yapabilirsiniz. Yeni sipariş ile birlikte her iki kargoyu birleştirebilirsiniz. Kargo ücreti ödememek için 0 (533) 607 16 63 iletişim numarasını kullanarak Müşteri İletişim Merkezi’ne ulaşabilirsiniz.
·Hangi kredi kartları kabul ediliyor?
Siparişleriniz için Türkiye’de geçerli bütün kredi kartlarını kullanarak ödeme yapabilirsiniz. Tüm kredi kartları için vade farksız 2 taksit imkanından yararlanabilirsiniz.
·Siparişimi oluştururken sorun yaşıyorum? Ne yapmalıyım?
Sipariş oluştururken yaşadığını sorunlar için 0 (533) 607 16 63 iletişim numarasını kullanabilirsiniz. Müşteri İletişimi Merkezi size yardımcı olacaktır.
·Ayrı ayrı verdiğim siparişleri birleştirebilir miyim?
Ayrı oluşturduğunuz siparişlerinizi tek bir kargo ile birleştirebilirsiniz. Bunun için Müşteri İletişim Merkezi’ne 0 (533) 607 16 63 iletişim numarasından ulaşarak bilgi vermeniz gerekir.
·Sipariş iade adresi nedir?
Yakuplu Mah. Dereboyu Cad. No:51 K:4 Beylikdüzü/İstanbul sipariş iade adresidir. Siparişinizi Aras Kargoyu kullanarak iade etmek isterseniz, kargo yetkilisine iade hesap kodumuz olan 240 515 455 153 1 numarasını söyleyerek iade işlemlerinizi hemen başlatabilirsiniz.
·Değişim var mı?
Evet. Comeup üzerinden indirimsiz dönemlerde satın aldığınız ürünleri, İade & Değişim formunu doldurarak 30 gün içinde değiştirebilirsiniz. İndirim dönemlerinde satın alınan indirimli ürünlerde değişim süresi, ürünün kullanıcıya ulaşmasından itibaren 14 gündür.
Ancak yukarıdaki süreyi geçtikten sonra değişim yapmanız mümkün değildir.
·Comeup taytları iç gösteriyor mu?
Comeup taytları, özel materyalleri ile iç göstermeyecek şekilde üretilir. Doğru beden tercih edildiği sürece gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz. Birçok farklı kombinde de kolayca kullanabilirsiniz.
·Hangi beden ürün alacağımı bilmiyorum. Nasıl öğrenebilirim?
"Comeup Bedenini Öğren” sayfamızda yer alan beden kılavuzunu inceleyerek hangi beden ürünü almanız gerektiğini öğrenebilirsiniz. Buradaki kılavuzda farklı ürün grupları için referans alabileceğiniz ölçüler verilmiştir. Ayrıca, kendi beden ölçünüzü nasıl hesaplamanız gerektiği de detaylı şekilde anlatılmıştır. Ayrıca ürün sayfalarında da beden kılavuzunu görüntülemeniz mümkündür.
·Hediye çekimi nasıl kullanırım?
Hediye çekinizi alışverişinizi tamamlamadan önce kullanabilirsiniz. Sepet bölümünde yer alan "Hediye Çeki Kullan” butonuna tıkladıktan sonra indirim kodunuzu yazıp hediye çekini kullanabilirsiniz. Kullandığınız hediye çeki tutarı, mevcut sepet tutarınızdan düşülecektir. Hediye çekleri indirimli ürünlerde geçerli değildir.
·Unuttuğum şifremi nasıl kurtarırım?
Üye giriş sayfasında "Şifremi Unuttum” butonuna tıklayarak e-mail adresinizi girmelisiniz. Bu işlemin ardından yeni şifrenizi oluşturmanız için link içeren bir e-mail size ulaşacaktır. Maildeki linki tıklayarak yeni şifrenizi oluşturabilir ve alışverişlerinize devam edebilirsiniz.
·Siparişimin durumunu kontrol edebilir miyim?
Web sitemize üye olarak yaptığınız alışverişlerde siparişinizin durumunuzu rahatlıkla kontrol edebilirsiniz. Hesabım>Siparişlerini Gör bölümüne giderek, siparişinizin hangi aşamada olduğuyla ilgili bilgi alabilirsiniz. Üyeliksiz alışverişlerde ise sipariş durumu, e-mail aracılığıyla size bildirilir.
·Yanlış bir ürün teslim edilmesi durumunda ne yapmam gerekir?
0 (533) 607 16 63 numara üzerinden Müşteri İletişim Merkezi’ne ulaşarak bilgi alabilirsiniz. Ayrıca, İade & Değişim formunu doldurarak, ürünün en kısa sürede değiştirilmesini talep edebilirsiniz.
·Comeup haberleri ve indirimleriyle ilgili e-mail aracılığıyla düzenli bilgi almak mümkün mü?
Comeup haber ya da indirimleri hakkında bilgi almanız mümkündür. Siteye girişte karşınıza çıkan E-Bülten bölümüne mail adresinizi girerek tüm fırsatlardan haberdar olabilirsiniz.
·Siparişimi üyeliksiz oluşturdum. İade veya değişim için siteden bir işlem yapmam gerekiyor mu?
Üyeliksiz alışverişlerde siteden bir işlem sağlamadan, sadece İade & Değişim Formunu doldurmanız yeterlidir. Ürün depoya ulaştıktan sonra ödemenizi havale ile yaptıysanız iadeniz 1-2, banka kartı ile yaptıysanız 7 - 14 iş günü, kredi kartı ile yaptıysanız da 1-3 iş günü içinde hesabınıza aktarılır. Daha detaylı bilgi için İade Politikası - Değişim sayfamızı inceleyebilirsiniz.
·İlk alışverişe özel indirim var mı?
İlk alışverişinize özel indirim şansınız mevcuttur. Bültenimize e-posta adresinizle üye olarak, ilk alışverişinize özel %15 indirim kazanabilirsiniz. Bültenimize üye olduğunuzda size özel bir indirim kodu verilir. Bu indirim kodunu ilk alışverişinizde kullanabilirsiniz. Fakat ilk alışverişe özel indirim kodu, indirimli ürünlerde geçerli değildir.
·Toplu alımda indirim var mı?
Toplu alımlarda bir indirimimiz bulunmuyor. İlk kez alışveriş yapıyorsanız, üye olarak ilk alışverişe özel %10 indirimden faydalanabilirsiniz.
·Kargo bana ulaşmadı. Kargo ile ilgili sorun yaşıyorum. Ne yapabilirim?
Kargo ile ilgili sorun yaşarsanız, Müşteri İletişim Merkezine 0 (533) 607 16 63 iletişim numarasını kullanarak ulaşabilirsiniz.
·İş birliği için size nasıl ulaşabilirim?
İş birliği için bizimle destek@comeup.com.tr adresinden iletişim kurabilirsiniz.
·Kargo ücretsiz olması için kaç TL'lik ürün almalıyım?
Kargo ücretsiz olması için sepetinize en az 1000 TL tutarında ürün eklemeniz yeterlidir.
Aradığınız soru sık sorulanlarda yer almıyor mu? Bize ulaşın;